پس از چندین بار نمایش تستی زیاد در مورد ویژگی جدید Sitenames در جستجوی گوگل، گوگل برخی به روز رسانی های اضافی را منتشر کرد.
گوگل برخی بهروزرسانیهای واقعاً مورد نیاز را برای ویژگی نامهای سایت خود در جستجوی Google منتشر کرده است. نامهای سایت اکنون در زیر دامنههای همه دستگاهها به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی پشتیبانی میشوند. گوگل همچنین زمانی که گوگل نام سایت شما را اشتباه میگیرد، پیشرفتهای دیگری انجام داده و راهحلهایی اضافه کرده است.
نام های سایت نام سایت عنوان و نام سایتی است که گوگل در لیست نتایج جستجو نشان می دهد. گوگل توضیح داد: "وقتی گوگل صفحه ای را در نتایج جستجو فهرست می کند، نام سایتی را که صفحه از آن آمده است را نشان می دهد."
پشتیبانی ساب دامنه گسترش یافته است. Google از نامهای سایت با زیر دامنه فقط در دستگاههای تلفن همراه ، برای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی پشتیبانی میکند . اکنون برای همه دستگاه ها نیز کار می کند، نه فقط زیر دامنه ها.
راهنمایی به روز شده گوگل همچنین راهنمایی های خود را در مورد نحوه ارتباط نام سایت دلخواه شما با جستجوی گوگل به روز کرد. گوگل نوشت: "به عنوان یادآوری، بهترین راه برای نشان دادن نام سایت ترجیحی به گوگل، استفاده از داده های ساختار یافته است ، همانطور که در اسناد نام سایتWebSite ما توضیح داده شده است ."
همچنین، Google اکنون استفاده بیشتر از این alternateName دارایی را تشویق می کند، زمانی که گاهی اوقات نام سایت ترجیحی برای سایت شما در دسترس نیست.
راه حل برای نام سایت گوگل همچنین چند راه حل را برای زمانی که نام ترجیحی یا جایگزین توسط جستجوی Google انتخاب نمی شود فهرست کرده است. Google راهحلهای جدیدی را در اسناد کمکی خود منتشر کرده است که این راهحلها را فهرست میکند:
alternateName ابتدا سعی کنید با استفاده از ویژگی یک نام جایگزین ارائه دهید. اگر سیستم نام سایت ما به اندازه کافی برای استفاده از نام دلخواه شما مطمئن نیست، به شدت این گزینه را در نظر می گیرد.
دامنه یا نام زیر دامنه خود را به عنوان یک گزینه پشتیبان ارائه دهید. برای ارائه دامنه یا زیر دامنه خود به عنوان گزینه پشتیبان، دامنه یا نام زیر دامنه خود را به عنوان نام جایگزین خود اضافه کنید . دامنه یا زیر دامنه شما باید با حروف کوچک باشد (مثلاً example.com نه Example.com) تا سیستم ما آن را به عنوان ترجیح نام سایت تشخیص دهد. اگر نام مورد نظر شما انتخاب نشده باشد، سیستم ما به شدت استفاده از آن را در نظر خواهد گرفت. در این مثال، Burnt Toast ترجیح داده شده است، به دنبال آن BT، و با دامنه example.com به عنوان ترجیح نام نهایی پایان می یابد.
اگر هنوز کار نمی کند، سپس نام دامنه یا زیردامنه خود را (با حروف کوچک) به عنوان نام ترجیحی خود ، به عنوان آخرین راه حل، ارائه کنید . اگر نام دامنه یا زیر دامنه خود را به عنوان نام ترجیحی خود ارائه دهید، سیستم ما معمولاً آن را انتخاب می کند (اما توصیه می کنیم این کار را فقط به عنوان آخرین راه حل انجام دهید). در این مثال، تنها اولویت دامنه example.com است.
نیاز به حمایت با نام سایت خود مشکل دارید؟ Google یک موضوع پشتیبانی در انجمنهای پشتیبانی Google در اینجا پست کرد ، از جمله سوالات متداول بیشتر.
ما مشکلاتی را در نام سایت دیدیم که گوگل برخی از آنها را حل کرد. این باید تعداد بیشتری از آن مسائل را حل کند. در واقع، من برخی از نمونههای قبل و بعد را ضبط کردم و آنها را امروز صبح در میزگرد موتور جستجو پست کردم .
به نظر می رسد. در اینجا نام سایت در قطعه نتیجه جستجو نشان داده می شود:
جدول زمانی نام سایت ها این جدول زمانی است که گوگل از تکامل نام سایت ها از زمان راه اندازی در ماه اکتبر ارسال کرده است
اکتبر 2022 : نام سایت برای سطح دامنه برای نتایج جستجوی تلفن همراه برای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی معرفی شد.
آوریل 2023 (من این را به عنوان مارس دارم): نام سایت ها برای دسکتاپ برای مجموعه ای از زبان ها اضافه شد.
مه 2023: اکنون نام سایت ها در سطح زیر دامنه برای همان مجموعه زبان ها و فقط در نتایج جستجوی تلفن همراه پشتیبانی می شود.
کنترل نام سایت ها گوگل در ماه اکتبر توضیح داد که جستجوی گوگل از چندین روش برای شناسایی نام سایت برای نتیجه جستجو استفاده می کند. اما اگر بخواهید، میتوانید از دادههای ساختاریافته در صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که نام سایت برای سایت شما چیست. Google مستندات خاصی در مورد این داده های ساختار یافته نام سایت جدید در اینجا دارد .
ارتقاء فاویکون Google همچنین توصیه میکند برای آخرین بهترین شیوهها، اسناد مربوط به فاویکونها را دوباره بازبینی کنید. اکنون Google همچنین به شما پیشنهاد میکند نمادی ارائه کنید که حداقل 48 پیکسل باشد و از دستورالعملهای فاویکون موجود پیروی کند .
تبلیغات . این همچنین در تبلیغات جستجوی Google روی دسکتاپ نیز منتشر می شود، بنابراین اندازه نام سایت، فاویکون ها و همچنین برچسب تبلیغات در جستجوی موبایل برجسته تر خواهد بود. در واقع، گوگل در اکتبر گذشته و امروز روی دسکتاپ، برچسب "Sponsored" را در جستجوی موبایل منتشر کرد و از ژانویه 2020 رسماً جایگزین برچسب "Ads" شد .
چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل چندین پیشرفت در نحوه انتخاب و نمایش نام سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ایجاد کرده است. اگر گوگل هنوز اشتباه می کند و شما مستندات را دنبال می کنید، ممکن است برخی از این راه حل های جدید را امتحان کنید تا نام سایت شما دقیقاً چگونه آن را در جستجوی گوگل می خواهید نشان دهد.