انتشار و یا به عبارتی خرید رپورتاژ آگهی در چه سایتهای باعث افزایش رتبه در گوگل می شود؟
ما بر این باور هستیم که نیازی نیست برای افزایش رتبه کلمات کلیدی خود در گوگل حتما باید از سایتهای خبرگزاری با قیمت بالا رپورتاژ آگهی خرید و یا از سایتهایی صرفا با اتوریتی بسیار بالا، چرا که استراتژی که برای اجرای کمپین رپورتاژ آگهی در نظر میگیریم بسیار حائز اهمیت می باشد تا اینکه فقط اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نماییم بدون اینکه با فاکتورهای گوگل آشنا باشیم و یا هدف خود را بر پایه اتوریتی بالا قرار بدیم چرا که خیلی از مدیران سایتها به صورت فیک اقدام به افزایش اتوریتی سایتهای خودشان میکنند و قیمت های نجومی ارائه میدهند که نه تنها شاید ارزش اون هزینه ای که میکنید را نداشته باشد بلکه منجر به افت رتبه شما شود.
ما پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید رپورتاژ آگهی حتما حتما هیستوری دامین اتوریتی را چک نمایید و از سایتهایی که هیستوری و نمودار آنها به یکباره بالا رفته و یا در مدت زمان چند ماه از اتوریتی پایین به اتوریتی بالا رفته خودداری نمایید یکی از فاکتورهایی که در خرید رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید محتوای آن می باشد که باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشید. ما در آپ بک لینک آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم تا با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید نمایید.
احتمالاً تا به حال صد بار کلمه رپورتاژ را شنیده اید. شاید حتی مقاله ای را در سایتها یا آگهی ها دیده اید و متوجه شده اید که آن را با محتوای سرمقاله اشتباه گرفته اید. تا اینکه کلمه رپورتاژ را دیدید که در محتوا با حروف کوچک نوشته شده است. تبلیغاتی در حال حاضر جهان را تسخیر می کنند. یا به هر حال دنیای بازاریابی. و این چند سالی است که وجود دارد. اما خرید رپورتاژ آگهی چی هست؟ چرا این مفهوم با سرعت نور به سراغ ما می آید؟ و چگونه خودتان این کار را انجام می دهید؟ در این راهنمای نهایی آگهیها، ما همه پاسخها را به شما میدهیم، بنابراین شما نیز میتوانید با آگاهی بیشتر و درک بهتر اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نمایید.
رپورتاژ آگهی یا خرید رپورتاژ آگهی واقعا نیاز است ؟
به طور تقریبی، رپورتاژ آگهی در یک رسانه، تبلیغاتی است که به عنوان مقاله یا خبر منتشر شده است - بنابراین ترکیبی از کلمات "تبلیغ" و "سرمقاله" - جایی که محتوا با بقیه رسانه ها مطابقت دارد. این پوشش توسط یک برند خریداری شده است و از نظر شکل و محتوا مانند بقیه محتوای سایت است. این یک تبلیغ هدفمند و استاندارد است، مشتری جذب میکند و مانند یک مقاله عمل می کند. وقتی تبلیغ شما مانند بقیه رسانه ها به نظر می رسد، می توانید از ارتباطی که رسانه از قبل با خوانندگان خود دارد استفاده کنید. به این ترتیب می توانید پیام خود را مستقیماً به مصرف کنندگان برسانید.
و البته، برندها بدون دریافت چیزی در ازای تبلیغات، هزینه ای برای تبلیغات پرداخت نمی کنند، تبلیغات و لینک سازی از رپورتاژ آگهی با یک هدف واحد هستند: دریافت اقدام خاص از خواننده. استانداردهای تبلیغاتی همان چیزی است که همیشه بوده اند: حامیانی را که هزینه می کنند از حضور در آنجا خوشحال کنید، سردبیران را از انتشار آن خوشحال کنید و مشترکان را از خواندن آن خوشحال کنید.
محتوای رپورتاژ آگهی را اغلب توسط خود اسپانسر ارائه میشود، اما روز به روز عادیتر میشود که ناشران دپارتمانهای تبلیغاتی بومی خود را دارند که کپی را برای اسپانسر ایجاد میکنند. یا از آژانس های خارجی برای ساخت رپورتاژ آگهی استفاده می کنند.
نمونه ای از رپورتاژ آگهی تبلیغاتی:
تولید کننده خرید ساعت از کنز واچ به منظور حفظ کاربر پسند بودن تکرارکننده دقیقه و ایمن کردن عملکرد آن تا حد امکان، تعدادی سیستم نوآورانه را توسعه داده است خرید ساعت . به عنوان مثال، اگر بشکه دیگر نیروی کافی برای روشن کردن ریپیتر دقیقه را نداشته باشد، مکانیزم ایمنی آزاد شدن آن را مسدود می کند. علاوه بر این، حق ثبت اختراع را برای یک دستگاه جدید فعال سازی ضربه ای ثبت کرده است. به محض فعال شدن، فشار دهنده جدا می شود و در نتیجه اختلال در عملکرد دقیقه تکرار کننده یا آسیب رساندن به آن غیرممکن می شود.
چرا باید سراغ خرید رپورتاژ آگهی برویم؟
چون امن ترین روش لینک سازی می باشد. زیرا خوانندگان به جای یک آگهی معمولی، تمایل بیشتری به خواندن یک رپورتاژ آگهی تبلیغاتی دارند. در تمام راه در سال 2007، ریدرز دایجست یک آزمایش تقسیمی انجام داد تا تفاوت درک مصرف کنندگان از یک تبلیغ و یک تبلیغ را دریابد. برای آزمون دو متن ایجاد کرده بودند. دو متن کاملاً یکسان بودند، اما اولی به عنوان تبلیغ و دیگری به عنوان یک تبلیغ سنتی ارائه شد. هدف فروش محصولی به نام خرید بک لینک بود بود. و آزمایش موارد زیر را نشان داد:
متنی که به عنوان یک مقاله نوشته شده بود - آگهی تبلیغاتی - در نهایت 81 درصد محصولات بیشتری نسبت به آنچه به عنوان یک تبلیغ سنتی نوشته شده بود به فروش رساند.
ریدرز دایجست به این نتیجه رسید که خوانندگان 500 برابر بیشتر از یک تبلیغ سنتی احتمال خواندن یک رپورتاژ آگهی تبلیغاتی را داشتند.
چگونه خرید رپورتاژ آگهی موفقی داشته باشیم؟
اگر میخواهید خودتان کمپین رپورتاژ آگهی ایجاد کنید، باید از این سه نکته کلی آگاه باشید:
1 - ایجاد ارزش در رپورتاژ آگهی
محتوا باید مرتبط باشد و ارزش واقعی را برای خواننده فراهم کند. همه چیز در مورد این است که خود را به جای آنها بگذارید و بپرسید: "خوانندگان چه چالش ها یا نیازهایی دارند و چگونه می توانیم از طریق محتوای رپورتاژ آگهی به آنها کمک کنیم تا با این چالش ها مقابله کنند." اگر این کار را نکنید برای خواننده بی تفاوت می شوید.
2 - به رسانه و رپورتاژ آگهی دقت بیشتری داشته باشید
تبلیغات همه در مورد خرید دسترسی و آگاهی در یک جهان و قالبی هستند که گروهی از مردم قبلاً برای عضویت در آن انتخاب کرده اند. اگر قالب تحریریه را بشکنید، اعتماد و علاقه خوانندگان را از دست می دهید. و شما بلافاصله به بازاریابی وقفه ای باز خواهید گشت، زیرا دیگر "استاندارد" نیست - به عنوان بخشی یکپارچه از جهان اصلی درک می شود.
3 - برای رپورتاژ آگهی لینک سازی کتید
وقتی از رپورتاژ آگهی استفاده میکنید، میخواهید رفتار یا عمل خواننده را ایجاد کنید، تقویت کنید یا تغییر دهید. در محتوا باید مقداری «تحرک برای اقدام» وجود داشته باشد یا حداقل ارتباط واضحی با نام تجاری و داستانی که با آن کار می کنید وجود داشته باشد. این بدیهی است که شامل جهانی است که شما انتخاب می کنید. بدون یک استراتژی روشن، این فقط محتوا است - و بدون کسب و کار. از سوی دیگر، اگر خوانندگان را وارد دنیای محتوای خود کنید، می توانید تجارت زیادی در انتظار شما باشد، جایی که بتوانید آنها را به صورت رایگان پردازش کنید.
با آپ بک لینک کمپین های رپورتاژ آگهی با صرفه راه اندازی نمایید
در سمت خود به عنوان رئیس محتوا و خلاق، آپ بک لینک مسئول هر قطعه محتوای با کیفیتی است که ایجاد می کند. آپ بک لینک با شروع به عنوان یک مرکز و مجموعه انتشار رپورتاژ آگهی ، سال ها در سایتهای داخلی مختلف کار کرد و همچنین سئوی سایت آپ بک لینک ایجاد و راه اندازی کرد. به دلیل اراده قوی برای توسعه و پرورش پروژه ها از ابتدا، در دفتر نوآوری مرکز حضور داشته است. در اینجا، او به توسعه یک سایت سبک زندگی برای بازار ایران کمک کرد. در سالهای اخیر، آپ بک لینک به راهاندازی سایت موسسه تبلیغاتی ... کمک کرد. امروز، در سمت خود در دفتر بازاریابی محتوا که به سرعت در حال رشد است، محتوا و تبلیغات بومی را برای گروه بزرگ و متنوعی از مشتریان تولید می کند - از مراکز خرید بزرگ تا برندهای طراحی حتی بزرگتر.
ترجمه آزاد و غیر رسمی